30 Haziran 2009 Salı

ENVER ABİ İLE DERSE DEVAM

İşte Ramazan işte şişmeye başlayan göz.Bu ara Ramazanda 1 kovan arı aldı.Göz sonra daha fazla şişmiş ama fotoğraf çektirmedi.
Enver abi bize makine ile otomatik çekimi öğretti.Bu ara gözü şişen Ramazan arkadaşımıza öğüt vermeyide unutmadı.

29 Haziran 2009 Pazartesi

kÖRÜK NASIL YAKILIR.

video

İlhan hocamdan körük nasıl yakılacağına dair küçük bir ders.

IĞLAMURDAKİ SÜPRİZ

Iğlamurun en büyük süprizi bu herhalde.Oğula baktık baktık geldik.Almak ne mümkün.Sadece itfaye arabası ile alınabilir.


video

Kimi bal derdinde kimi göz.İlhan hocam balları kontrol ediyor, Adem hocam gözükontrol ediyor.

ARAMIZA YENİ ARKADAŞLAR KATILDI

İşte ıhlamur balı.Ama yağmur bozdu arıları.
Adem hocama arılar hoşgeldin öpücüğü kondurdu hemde gözünden.Nede olsa arılar çok misafir perverdir.:Ama sokan arı Enver abinin arılarıydı.Yazık oldu 1 arı pisi pisine gitti.

Aramıza hoşgeldiniz Adem hocam ve Özkan.Yeni arıcıları Karacabey Boğazına ıhlamura götürdük.


4 Mart 2009 Çarşamba

04/03/2008 TARİHİNDE BAKIMLAR

Maskem evde kaldığı için çerçeveleri çıkaramadım.Bu yüzden üsten bu kadar görüntü alabildim.
Bundan sonra bize karada ölüm yok.Havalar ısınmaya başladı çiçekler açtı arılar çoşmaya başladı.Daha ne isteyeyim ki !!!

İnsan arıları görünce bütün derdi tasayı unutuyor valla.İyiki arılar var.


Okul çıkışı gidip arıları genel bir kontrol yaptım.Cumartesi ve pazar günü genel bütün işleri İlhan hocamla beraber yapacağız.Bundan sonra durmak yok.Hergün okul çıkışı çalışacağız.



6 Şubat 2009 Cuma

ENVER ABİ'YE BASKIN

Enver abiyi yakalamışken sezon ile ilgili engin bilgilerinden faydalandık.Oda sağolsun engin bilgileriyle bizi aydınlattı.Zaten Enver abi gibi insanlar oldukça sırtımız yere gelmez.Ençok sevdiğim yanı karıştırın öğrenin diyor.Bu işler deneme yanılma yoluyla tecrübe edilir bunu unutmayın demesi kulağıma küpe oldu.Ve bunu kendime felsefe edimdim.
Tam çay zamanı nasıl baskın olur.İşte ispatı.Enver abinin elinden çay içtik.

Arılardan gelirken ilhan hocamla , Enver abiye baskın yapmaya karar verdik.Baskın sonuç verdi ve Enver abiyi tam çay içmeye hazırlanırken bulduk.